Strona główna

Etykiety

niedziela, 8 stycznia 2012

Deszcz.;(

 Dziś pochmurno, pada, zresztą jak cały weekend. Mam już dość takiej pogody, zresztą chyba każdy. Chciałabym pojechać do ciepłych krajów, lub gdzie kolwiek za granicę gdzie jest ciepło. Szczerze to zawsze marzyłam by pozwiedzać różne kontynenty i ciekawe rzeczy. Niestety nigdy nie ma czasu lub brak funduszy. Nigdy nie byłam za granicą i tylko mi przykro jak dziewczyny mówią gdzie to były w te wakacje itd. Natomiast wiem, że kiedyś w końcu gdzieś pojadę.  Dobra   Jutro do szkoły.
 Niby długi weekend, a minął jak zwykły. Jakby tak WOŚP był  jutro to mielibyśmy wolne. Lecz oni musieli organizować go w niedzielę. Czy to jest sprawiedliwe.? Żądam już wakacji.!! Cały czas chciałam by była zima, ale tak na prawdę to nie takiej zimy się wszyscy spodziewaliśmy. Mamy dość zimna i zresztą całej atmosfery co nas otacza tak pochmurno. A nawet jakby teraz spadł śnieg to nie wiem czy byłabym zadowolona, teraz oczekuję lata. Jak widzę te wszystkie zielonkawe trawy, błękitne nieba, ludzi z wodą i okularami przeciwsłonecznymi, tą piękną naturę i wiele, wiele, wiele SŁOŃCA. Teraz to ja myślę tylko o tym, a przede mną zadania z geografii. Nauka,  i jeszcze raz nauka.

Dobra to tyle, teraz czas  na zadania,
                 + jeszcze 3 zdjęcia tak dla miłego wspominania  LATA!!!!!                                                            
Miłego;***



1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)