Strona główna

Etykiety

środa, 18 stycznia 2012

Em takie jakieś.

Ej dziś dziwny wpis, ale najpierw o dniu. Szkoła jak zwykle działo się dużo ale nie aż tak by o tym opowiadać. Potem po prezent dla Madzi;** ♥ Może się jej spodoba. No i do Mc'aka. Byłam ja, Monika, Benia i Ewa.  Ogólnie udany dzień fajnie było. Mega zabawy, a w piątek na sanki, szczegół, że pewnie nikt nie weźmie sanek :**
Dobra trochę o czymś innym. Na matmie mi się tak nudziło, że aż się zdziwiłam, nigdy nie miałam czegoś takiego. Powiem wprost MONIA  jest ŚLICZNA hhahahha. no trochę głupio to brzmi. Ja wiem, ale tak jej się przyglądałam i jej zazdrościłam, ;)
To było tak, że była bokiem i w jasnej bluzce takiej kremowej, ale trochę pod białość wpadała. Ma fajny kolor skóry, bo nie jest blada, ale nie jest też taka jak ja. Do tego takie różowiutkie rumieńce. Nad nimi piwne oczka takie duże i do tego mega długie grube rzęsy. (śliczne)  Usta takie fajne pulchniutkie i takie no różowe. zresztą taki ładny kolor jakby pomalowała je pomadką czerwoną. No i te włoski, pofalowane, do ramion, ciemne ale takie ma naturalne pasemka, grzywka wtedy aż jej wpadała w czerń, a końcówki w jasny brąz, bo tak słońce padało. A no i ma śliczne białe i równe ząbki gdy się uśmiecha. Żal ja takich nie mam. Dobra ta dziwna nota, a Monika sie pewnie zawstydziła jak to przeczytała, no ale to nie moja wina no nie.? Chciałabym być taka ładna, no ale. Tłumaczę to sb, że Bóg mnie ofiarował, taką brzydotą by być inną niż wszystkie. Heh. Dobra idę się położyc bo mnie głowa rozbolała. Pa.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)