Strona główna

Etykiety

czwartek, 12 stycznia 2012

Gęsia skórka..>>

Hah.. obiecałam pewnej osobie że napiszę o mojej cudownej dzisiejszej <gęsiej skórce> nie no nie róbmy sb jaj. Może i mi było dziś mega zimno i się trzęsłam jak galareta, no ale żeby zaraz mi kazać o tym pisać och.. Szkoła, rano nie poszłam na WF bo na bilans musiałam iść, przyszłam dopiero na matme.
 Co potem? A no przecież tańce.! Jeju jak ja to kocham,...;**  A zwłaszcza to pozowanie do zdjęć na ocenę hahaha... nie no ja to idę w przyszłości do szkoły Damiana, tam chyba jest super..Fotografia , taniec, sztuka..I ♥ it. Nie no dobra.. koniec noty spadam bo jeszcze mity muszę przerobić.. Cye;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)