Strona główna

Etykiety

sobota, 7 stycznia 2012

i śniegu nie ma..

Jestem wkurzona, bo miałam iść dziś na sesje z Moniką, ale ona musiała iść do babci, a Karolina nie odpisywała.Tym sposobem przesiedziałam cały dzień w domu.
A jeszcze dziwne jest to, że nikogo nie ma na gg. Gdzie oni się wszyscy podziali.?
Net mi na dodatek przez 1h nie chodził i nie było co robić. W tej chwili jestem na www.kwejk.pl i oglądam głupie obrazki.Tak na prawdę tylko 2/10  z tego jest warte zobaczenia. Szkoda, że mam tak mało osób odwiedzających i prawie żadnego komenta; pod każdą notką możecie zostawić linki do swoich blogów, na które z pewnością zajrzę i zostawię komentarz.;***

Pies mi się tu właśnie domaga zabawy, dlatego skończę na dziś.
 Jeszcze nutka na koniec.+ lubię starocie.;***


5 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog!!
    Pisz go jak najdłużej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no, na kwejku nudne były te obrazki ;/.
    Fajny blogasek:)
    www.zegarek-kieszonkowy.blog.onet.pl :P:p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog;]
    now własnie ? gdzie sie wszyscy podziali ? ;/

    www.brr.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czasem na pewno więcej osób będzie tu zaglądać. :)
    Mi się Twój blog podoba. :]
    Zapraszam do mnie:
    aneta-this-is-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) I podoba mi się ta piosenka;D
    Na pewno będę zaglądać :):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)