Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Mały włam. ♥

Siemcia to ja Monika. ; ) 

Robię tutaj małą notke, bo mi się nudzi.  -.-

Wiec mam dzisiaj zajebis.y humor. ♥ A dlaczego ? Ponieważ wakacje zapowiadają się znakomiecie z moimi pyśkami. ♥ Czyli włascicielką bloga Patrycją i Benia.♥ Ja chce już wakacje, nie moge się doczekac....och... ale myślmy pozytywnie. ; )) Wiem, że w sumie dopiero spadł śnieg, ale wakacje, słonczko, sesyjki, plaża są o wiele,wiele lepsze no i muszą być oczywiście zajebis.e osoby, no i są. ♥ 

A tak wg na inny temat : Nienawidze osób które kłamią mnie i jeszcze się w tych kłamstwach gubią.  -.-

Dobra, napisze o dzisiejszym dniu troche za Patke. ; ) Nie gniewaj się. ; )

 Więc w  szkole jak w szkole, chociaż tyle że spawdzianu  z geo nie pisalismy, ale jt bd pisac, ale nadal nic nie umiem, ja wam tu od razu mowie, że Patka to zawsze mówi ze nie umie, a tak naprawde pisze na 5 lub 4. ; p. Noo wf - kosz -,-  a ja chce siatkówke. ; ) Pozostałe lekcje ok, matma jakos odziwu bylo spokojnie, ale oczywiscie zadanie jest. ; (  Co tam jeszcze powiedziec to sama nie wiem.  ....
To teraz co sie robiło po szkole : wiec ogarnelam pokoj, zjadłam obiadek i poszłam do lewiatana, a potem do Patki bo mielismy ugotowac na technike jkieś danie śródziemnomorskie, wiec ugotowałyśmy focciate ( nw jak sie pisz) to jest takie ciasto ( smakuje troszke jak bułeczka) takie na pizze. Wyszło przepyszne. Myśle, że innym też będzie smakowac - oby -  ale jak nie to trudno.
Troszkę się rozpisałam ale trudno, wiem zanudziłam troszke - wybaczcie. ;)

Podsumowując : Dzień oczywiście na Tak. ; )
                            Wakacje z pyśkami. ♥
                            Trza się wybrać do sklepu i kupić prezencik na uro dla Magdaleny. ; *

                                                                                                                 Paa. <3.



                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)