Strona główna

Etykiety

piątek, 13 stycznia 2012

Piątek trzynastego co za dzień. ale jest fajny. Przynajmniej na razie, spadł śnieg, w szkole tylko 4 godziny miałam, teraz jem sobie pyszny obiadzik i lecę chyba na jakąś sesje porobię coś/. Trzeba wykorzystać śnieg i coś z nim zrobić może to jedyna szansa no nie?  Pewnie nikt ze mną nie pójdzie, bo po co patrzeć jak będę robić jakieś zdjęcia, no nie ale się spytam minuta....

_ jednak nie ... szkoda, trudno pójdę sama, ale będzie tak głupio samej no ale jak nikt nie idzie to trudno. Monika się chyba obraziła albo jej przykro. Nie wiem, może ja olewałam czy coś no dobra trudno. Zaraz pewnie pójdzie z Benią do Mc'aka, kurde czy mi się zdaje czy pada? Nie,,, i jak pójdę na sesje z błotem, żal.. Ja to jednak mam pecha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)