Strona główna

Etykiety

piątek, 6 stycznia 2012

Pierwszy wpis...

Cześć.
To mój nowy blog, wcześniej miałam inny,  niestety na tamtym miałam b. mały limit zdjęć, a stworzyłam go by je właśnie dawać. Fotografia to moje hobby i chciałabym to wykorzystać jak najlepiej, pewnie sporo mnie to będzie kosztowało, ale trudno.  (Używam Sony Hx100v);
Ludzie polecili mi właśnie ten blog.
Więc będzie on pokazywał moje fotografie i opowiadał o moim o życiu.
A no i chciałam, zacząć od nowa. Mam nadzieję, że Wam się tu spodoba i będzie wiele miłych komentów. Dobra to na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)