Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Przykro mi.;(

Otóż przykro mi, bo nie nadaję się na tego bloga, Monia tak ładnie to ujęła wszystko, a tak króciutko chyba jej oddam tego bloga. Co wy na to. Nie no oczywiście żartuję, ale będzie więcej włamów, na bloczka. Otóż MONIKO!! możesz sb wchodzić kiedy chcesz i pisać okej?;)  Ej a tak wg zaraziłaś mnie tą piosenką.
Hahah a i jeszcze jedno moje nowe hobby to...
Dźganie ludzi patykiem. Ale to tak a pro po, jak już przeczytaliście, taaa jadę na kolonię z Monią  i Benią ♥ ale będzie zaj...biaszczeee (a takie jakieś dziwne to słówko no nie..!) Dobra ja się cieszę a geografia przede mną.. Dobra to tyle, Już wiecie wszystko. Trzymajcie kciuki, by klasie smakowało ta cała focaccia.
Dobra to tyle Pa.♥ Pozdro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)