Strona główna

Etykiety

niedziela, 15 stycznia 2012

Trochę myśli.

Dziś troszkę nudniej. Na 9.00 poszłam do kościoła, tak mi się nie chciało wstać, no ale teraz mam troszkę więcej dnia dla sb. Wczoraj się zastanawiałam czy pojechać na kolonię z Moniką (ona jeździ co roku), ale sama nie wiem, w sumie bym chciała ale  coś mi mówi bym nie jechała, najgorsze to to, że muszę już teraz zdecydować, bo za niedługo kończą się zapisy. Chyba jakoś pod koniec stycznia. Czyli mam czas jakieś tak 4 dni góra na decyzję, dokładnie gdzie i czy wg pojechać. Jak już wybierzemy coś to na pewno to będzie nad morzem.
                                                       
  No ale jak będę wiedziała już co zrobię, to na pewno się tym podzielę.
Przed chwilą byłam z psem na polu, a teraz oglądam co mogłabym poprosić na urodzinki, na pewno coś do aparatu. Myślałam nad tym.

           
Zestaw soczewek makro +1, +2, +4, +10 dioptrii 58mm
Zestaw soczewek makro +1, +2, +4, +10 dioptrii 58mm
    59,00 zł
Filtr polaryzacyjny kołowy Digital King SLIM 58mm
Filtr polaryzacyjny kołowy Digital King SLIM 58mm
    59,00 zł
Dekielek Super Snap-On 58mm ze smyczą / Zaślepka
Dekielek Super Snap-On 58mm ze smyczą / Zaślepka
    14,00 zł





A do tego będę musiała kupić jeszcze adapter, więc wyjdzie tak około 220zł bo jeszcze przesyłki, no drogo ale pewnie jeszcze z czegoś zrezygnuję. Dobra to na tyle, jeszcze muszę posprzątać pokój i zastanowić się co dziś będę robić i z kim. To Pa.♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)