Strona główna

Etykiety

wtorek, 17 stycznia 2012

ubiór.



 





Dziś w sumie test z geo. -.- Nie no masakra, ciekawe co dostanę. Tyle się uczyłam, a wyjdzie jakbym nawet nie spojrzała. Jak dostanę 3 to będę zadowolona.;) Dobra o 17 na tańce trochę mi się nie chcę, wolałabym posiedzieć w domu lub wyjść na pole i porobić jakieś fajne zdjęcia. Nie no wg to ja chcę ferie,( lodowisko otwarli w cntr);**
Raz ktoś powiedział: Jak będę chciała to zawsze mogę być taka jak ty, ale pamiętaj, że nigdy nie będziesz taka jak ja. Dobra jeszcze troszkę wg na inny temat.
 Troszkę dodam fajnych zestawów ubrań co znalazłam na necie.


1.11082011[1].jpg
zestaw+1[1].jpg


 
 Miałam stworzyć sama na portalu jakieś zestawy no ale nie chciało mi się dlatego takie znane. Dobra ogólnie to tyle pa.♥


 PS: zastanawiam się czy na 100% z tą kolonią wypali.;/


''nigdy nie będę taką lalą jak ty skarbie, nie będę kozaczyć przez gg. Chcesz to chodź się bić, chyba , że boisz się o paznokcie''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)