Strona główna

Etykiety

niedziela, 22 stycznia 2012

Urodzinki Magdy.♥


Wczoraj były uro. Magdy. Nie zdążyłam napisać, bo zdjęcia mi się długo ładowały i potem bym musiała dodawać osobno te foty. Ogółem było zaje.iście. No nie będę się tu rozpisywać, no nie. Do tej pory mnie jeszcze brzuch boli ; ) Dobra teraz troszkę fotek. :
Solenizantka.;***
Monika;*

od lewej: Justyna i Nikola.;*

Klaudia;*


Magda, ja i Monika;*

Monika i Karolina;*
Karolina i Magda;*
Ja, z Klaudią.;*
Karolina;*
Magda;*
 Moje straszne zdjęcie.;*


Magda i zepsuta bombka.*

Nikola z herbatką;*
Mina Klaudii;)
Benia;*
Pizza rodzinna.:)
i teraz my wszyscy (parę zdjęć niezrównoważonych.)





 Najlepszego Magdaleno.;**


+ To rozumiem, że zapisujemy się wszystkie do Tito.;*)

+ A i w poniedziałek grupką na lodowisko, pamiętajcie.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)