Strona główna

Etykiety

niedziela, 29 stycznia 2012

Urodziny Karoliny ♥

Wczoraj urodziny Karoliny. Nie wiem co napisać, bo nie chcę mi się opisywać tego wszystkiego. Może tak: Było Mega Fajnie.!
Na urodzinkach : Karolina (nasza solenizantka) Monika, Magda, Nikola, Justyna, Klaudia, Maciek Nikodem i Braian. Miała być jeszcze Karolina i Benia ale coś im wypadło.  Powiem tak: nie ma to jak biba w wannie, dyskoteka, fotki, karaoke, itp..
Tak jak mówiłam nie będę się rozpisywać. Miałam dodać zdjęcia, ale szczerze to mi się nie chcę  tego dodawać, a przynajmniej nie tyle co ostatnio. Sama nw. Co mi tak podejdzie na myśl to dam. O ...a może kolaże.

Najlepszego.♥


 Dobra zdecydowałam się na kolaże. Może być.? Pa.♥

+Za niedługo do Marty.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)