Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Złudzenia.

Dziś wstałam wcześnie z jednego małego powodu. Ale nie chcę go tu pisać, za bardzo to rodzinne więc wiecie. Niby mogłam wg nie zaczynać. Ale nie chcę mi się tego teraz kasować. O 7.02 na nogach i tak do teraz. Zastanawiam się jak to możliwe, że udało mi się wg wstać. Zaraz z psem, jakieś śniadanie, a potem może jakieś zakupki lub lodowisko, w sumie może to i to.
Tak jakoś nie do tematu. Dziś zauważyłam, że wcale nie lubię tych zdjęć co ja robię, i tak dziś pstryknęłam fote, na którą bym nawet nie zerknęła a co dopiero zrobiła. A tu jakoś tak spodobała mi się. Niby zwykła, ale coś takiego daje nw jakieś złudzenie szczęścia. a może to i smutek, zresztą sama nw. Trochę inna niż wszystkie jakie do tej pory zrobiłam./:
Co nie, że zwykła, ale ma coś w sb, wy też to odczuwacie, czy po prostu, przez to, że tak wcześnie wstałam, mam jakieś złudzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)