Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 6 lutego 2012

Spoksik.;)

Dziś nudny dzionek, choć miły. Z samego rana, dalej polowałam na ptaki, lecz niestety nic. Potem skanowałam trochę zdjęć z dzieciństwa. Jakoś zeszło do obiadu.
Potem natchnęło mnie na pisanie powieści, więc na tym zeszedł dzień jak nic. Napisałam jakoś tak ze 4 str. A4 (mało troszkę, ale zawsze coś się dobuduję.)
Potem Pierwsza Miłość. A o 19. zaczęłam grać z tatą w machinarium. Powiem, wam, że już od kilku miesięcy próbuję zainstalować simsy i nie chcą działać ja nw. A teraz tak sb ściągam jakąś grę. I zaraz może skończę pisać opowiadanko, więc myślę, że za kilka dni wstawię go na bloczka, będzie można przeczytać.trochę długie wiem, ale jak ino ktoś będzie chciał to zapraszam.;** Dobra myślę, że zaraz pójdę sie wykąpciać, zjem coś, może coś pooglądam. I gitesik.
Dobra spadówa, bo nudnoo.;**
+ ałć, noga boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)