Strona główna

Etykiety

czwartek, 9 lutego 2012

 Hej.;**  Dzisiaj taki jakiś dobry humor, dowiedziałam się, że Benia pojedzie z nami na kolonię, co mnie jeszcze bardziej rozweseliło.

Mam nadzieję, że to już pewne.  Zdjęć dalej nie mam, choć dzisiaj złapałam kilka sikorek, ale nie powiem, bym była jakoś z nich specjalnie zadowolona. O 17 na tańce. Jakoś chcę mi się dziś na nie jechać. A teraz słucham muzyki, jak to ja, zaraz robię galaretkę i wyśle Pawła do sklepu, by mi poszedł po śmietanę. Buahaha.... Nie no dobra. 
 Nie powiem, żebym miała co robić. Ale chyba skończę, mama woła na obiad, a jestem straszliwie głodna.

Dobra to cye;**

+ Ja chcę do zoo...
+ Nuda.;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)