Strona główna

Etykiety

środa, 15 lutego 2012

Dzisiejszy dzień.

Hej.
  Nw w sumie o czym napisać. W dniu nie działo się tak dużo, bo o szkole nie będę za dużo gadać. Bo jak to w szkole.xd. Wybiłam palca, przy koszu i dopiero teraz mnie tak na prawdę boli. Dużo dziś tak jakoś było, sprawdziany, zadania, kartkówki. Masakra jakaś, ale nie najgorzej.-.-Po szkole, w domu zjadłam, 
poczekałam na tatę i brata i w sumie wybrałam się do mamy. (do pracy; kwiaciarnia) Wzięłam aparat,jak to ja.
 Bo u niej zawsze coś porobię. Spędziłam chyba 2 h tam.
I trochę zdjęć jest, wiec po kąpieli coś dodam do pościka ( edytuje się czy coś).
Można powiedzieć, że zrobiłam małego bałwanka. Ej taki przekochany, ojjooj. Nie no, lubię go, fajnie wyszedł, przynajmniej mi się podoba. Dobra to na tyle. Idę zrobić zadania, zjeść kolację i do kąpieli, i może coś z włosami zrobię, ale to się okaże. Dobra spadam, kochani ♥.

+lubię dzisiejszą historię mojej mamy.
+kocham jak się śmieję haha. Ma przerąbany śmiech.
+ nie lubię SORRY, bo sorry tak na prawdę nigdy nie dorówna słowu PRZEPRASZAM;) 
_____________________________________________________________________________________
Dobra jak obiecałam jest godzina 21.33 więc czas na zdjęcia.: Może się komuś spodobają.:


Sikorka;)

Truskawki_ mmm. przypominają mi lato;)


Przee. kocham go.;)

Trochę szaliczek nie wyszedł.


Renio (Reniferek)

i ostatnie: bałwanek i przyjaciele.♥

Starczy, dobranoc;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)