Strona główna

Etykiety

wtorek, 28 lutego 2012

Hej, 
trochę późno ten pościk i pewnie nikt już go nie przeczyta, 
no ale głównie piszę to dla sb no nie. A tak żeby mieć. 
Jestem tak cholernie zmęczona, że tak to jeszcze nie miałam, 
po tańcach, głowa mnie boli, wg dreszcze mam i albo mi gorąco,
 albo zimno i sama nw co gorsze. 
Chyba chora jestem, do tego doszły zadania, 
przy czym brak czasu na coś fajnego. 
wzięło mnie ostatnio na rysowanie czegoś fajnego, w  sumie dawno tego nie robiłam, ale przy moim dzisiejszym stanie było to niemożliwe. 
Ej oczy mnie tak bolą, że nw czy skończę ten post. 
Pies mi tu szczeka, bo ostatnio dostał zabawkę ( pierwszy raz nie zniszczyła się po 2 minutach , szokk.)
Słucham muzyczki, ale tak po cichu, -.- 
Wg żalowe takie jakieś. Na tańcach nie powiem by jakoś super. 
Trochę wkurzona, przez ten straszny brak czasu, 10 marca  festival " róża" i jak na razie jesteśmy w dupie. Nw ale do niczego się nie nadaję. 
W nauce też jakoś nie tak mi idzie, 
choć dziś dość dobre oceny kilka piątek i 2 z matmy. 
Oj tam jak już mówiłam, spodziewałam się. 
Ej ale dziś też nam kartkówkę zrobiła. Może  dostanę 3 W co wątpię, ale .. może..
Dobra trochę się rozpisałam, a bez żadnego obrazka ani nic bo nie mam. 
Wiem, że  nikomu się nie chce czytać, zresztą komu by się chciało. 
A +.... 2 kwietnia jadę z Karoliną do kina na nasze urodzinki 
(mamy wiele wspólnego, nawet w łóżku w szpitalu ze mną byłą haha)  i nie mam zamiaru iść do szkoły, no chyba, że od polskiego babka przełoży lekturę. 
Buahaha, namówię ją , a jak nie to KAPUT. 
Dobra spadam, bo oczy mnie bolą i spać mi się chce jak nw co. Dobranoc ;**

"Nie będziesz rozwiązaniem mojego problemu, ale na pewno zmaganie się z nim przy tobie będzie o wiele łatwiejsze."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)