Strona główna

Etykiety

niedziela, 19 lutego 2012

Hej. 
Nie pisałam jakoś ostatnio, bo nie miałam czasu, sama nw czemu. Wczoraj fajny dzień z Ewą, Alą, Benią, Moniką, Klaudią i Karoliną tylko szkoda, że nie mogłam zostać do końca. No ale, Dziś zaś do Damiana, bo ma urodziny i przy okazji Lence jakiś prezent trzeba skombinować, ale to tak dopiero jadę koło 16. Na 9 w kościele,i tak siedzę sb teraz i słucham muzyki, przed chwilą gadałam z paroma osóbkami. + założyłam się z Ewą, że dnia  11.07.2012 o godzinie 15.28 (49s) Ewa ma ściągnąć przy mnie spodnie. Nawet na telefonie sb zapisałam. Żal, że tak powiem hahah? Ej nudzi mi się. Pewnie Wam też. Ej zalałam klawiaturę i teraz litery trzeba naciskać po dwa razy, co jest wkurzające. Dobra to na tyle, może potem dodam jakieś zdjęcia Lenki jak wg zrobię. 
 Pa.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)