Strona główna

Etykiety

sobota, 25 lutego 2012

Miły wieczorek;**

Hej;*
Napisałam do Moniki, czy są jeszcze w maku? 
No ale niestety nie odpisała, a ja wreszcie miałam czas, 
bo uporałam się ze wszystkim. 
I nagle Klaudia do mnie czy wyjdę, jak się ucieszyłam, 
że jednak wyjdę na polko z kimś. Dobra pisze, że za pół godzinki, już taka  ucieszona, a nagle mi pisze, bym przyszła do mc'aka, i posmutniałam, bo tak strasznie nie chciało mi się tam przyjść samej, bo zimno błoto i wg, a jeszcze w sumie trochę tam jest, przez te ulice i wg, no nie chciało mi się.
Ty.., a ona pisze mi, że po mnie przyjdzie, zostawiła Karolinę i po mnie przyszła, ej no jaka miła, ja bym chyba nie poszła, nie no, nie znam takiej osoby, która by tak zrobiła, dlatego za to jej strasznie dziękuję.;) 
Miło mnie zaskoczyła, nie no strasznie.  
Przyszłam do maka do Karoliny, a tam okazało się, 
że jeszcze Marta z Paduchą dołączyły. 
Nie no, w maku b. fajnie ( mój palec, nasze mryy.;*, nieogarnięty śmiech,  dyskretne spojrzenie,  jedzenie mmm.;* i miłe pogawędki.;)
Potem wracałyśmy już w stronę domu, już niestety bez Martuśki i Dominiki.
Złapał nas deszcz, masakra poszłyśmy do lewiatana, kupiłyśmy sb Tymbarka.;)
Tekst Węgrzynki na zakrętce fajny, aż ją rozgrzało haha. 
Jeszcze raz  *cmok*. Bo pewnie to czyta.  
A mój to " zapraszam na spacer po szczęście" a więc poszłyśmy.
Dotarłyśmy na dn. Ta moje zmarznięte ręce, 
na szczęście dziewczyny miały cieplutkie ;**
Ta no i teraz jestem w domu siedzę sb, jem torcika.
I będę pomału szła,oglądnąć jakiś film. 
To pa.♥

+ dziękuję za miły wieczorek z Wami;**
 + kocham tekst Karoliny:*  
 "ugryzłam się w mięso. yy ja to nazywam policzkiem"   hahaha 
(podkreślone to Karoliny:*)

2 komentarze:

  1. takie koleżanki to skarb, np moja zaczęła mnie olewać i woli inne. Życzę ci szczęścia. Oby mnie też kiedyś spotkało;* Fajny masz ten bloczek;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też Cię spotka, jestem tego pewna.;** A dziękuję;**

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)