Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 20 lutego 2012

mmm;)

Czołem.;)
Jem sb tak teraz bułkę z kabanosem i serem, mmm♥ i popijam tymbarkiem, mój dzisiejszy napis to "uszy do góry" hahaha. Nw ale  z czymś mi się to kojarzy. Jt nie idę do szkoły. oł jeee. Zawody siatkarskie. taa. przy mnie na pewno przegramy. ;/
A dziś dowiedziałam się, że trzeba mieć białe koszulki (bokserki), dlatego umówiłam się z dziewczynami (Karolina i Klaudia), by przejść się i kupić. Zaszłyśmy, ale nie było, dlatego kupiłam zwykłą. Potem do Juveny po lakiery, i do Cerfa, tam żeśmy spędziły, i do Mc'aka. Przy tym wszystkim trochę się ludzi spotkało.  No wiadomo.  
Ta nie ma to jak nasze odpały, tragedia po prostu.! ♥
Dobra to tyle, idę umyć włoski. Wreszcie.!  Pa.:)

+ Boję się tych zawodów, albo może bardziej tego jak  gram i z kim gram.
+ Uwielbiam się kłócić z moim tatą.
+ Spać mi się chcę!+Chcę dostać z powrotem moją marchewkę i do zoo. Nooo.


Macie tu bo chyba każdy chce już wakacje.;!♥                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)