Strona główna

Etykiety

piątek, 10 lutego 2012

Przyszłość.

Hej. Dziś taki leniwy dzionek. W sumie tylko potem z Moniką do Mc'aka zaszłyśmy. Nw, ale dziwne jest to, że nie mamy już ze sobą o czym gadać, kiedyś potrafiłyśmy o wszystkim i o niczym, tak, że i tak brakowało czasu. 
A teraz to bardziej potrafimy się zrozumieć na gg, co się stało tego nikt nie wie. Dobra trudno, moim zdaniem, to przez to, że nic się nie dzieje i przyćmiła nas wielka nuda. No nie?. Zresztą i tak obiecałam sb nie przejmować się niczym dlatego właśnie, stałam się taka jestem. 
No ale musicie się chyba z tym pogodzić, bo na czas nieokreślony nie zamierzam wracać szybko do sb. Miałyśmy jeszcze pojechać na lodowisko. Ale stałam się strasznie leniwa, a wg w cholerę zimno. Ale za to jutro z dziewczynami, nie no zapowiada się fajny dzionek. Pojedzie Klaudia:* Magda;*  Nikola;*  Karolina;*  no ja i może Monika w co wątpię ;*   (przekreślone niestety nie pojadą szkoda.)
Ej jeszcze jedno, wiecie myślałam trochę o przyszłości i za nic nie wiem kim chciałabym zostać. To co mnie tak na prawdę interesuję jest nie do osiągnięcia.
Po prostu trzeba być na prawdę w tym dobrym,:
Fotografia - nieosiągalne i bardziej na hobby.Taniec - taa i znów jako hobby. Zresztą tak samo jest z pozostałością, która została. Dlatego nawet  nie ma co się rozpisywać dalej. Myślałam nad projektowaniem ubrań, 
bo bym miała zawsze to co bym chciała mieć z ciuchów,a na co nigdy mnie nie było stać. buahaha. nie no tak na serio, pewnie będę jakąś kasjerką w sklepie. Ej ale mam!! Będę SPRZĄTACZKĄ!! nie no w tym tez mi nie idzie. Sama nw. Dobra trochę tu nabazgroliłam. Więc kończę. Pjona. ♥

2 komentarze:

  1. nie rozumiem dlaczego coś co jest Twym hobby nie może być głównym zajęciem . przecież mieć pracę i ją lubić, to chyba najlepsze co może być, prawda? ;D
    ~madzilka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, tylko ja tego nie traktuję jako dalszą przyszłość. To nie dla mnie.
      PS: podpadłaś mi, bo nie jedziesz na lodowisko myszko.;) (fochnięta)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)