Strona główna

Etykiety

piątek, 17 lutego 2012

Ta.. Hej, czy jak tam inaczej. 
Powiem tak dziś b. miły dzionek, wręcz przemiły, oczywiście z moimi pyśkami czyli: Klaudią i Karoliną. Po szkole tak koło 16 wybrałyśmy się na zrobienie "bałwana" taa, nawet poświęciłam się i kupiłam marchewkę. Ale jakoś z nim nie wyszło czego teraz żałuję. Za to robiłyśmy fajną sesje. Znaczy tak na prawdę mniej chodziło o tą sesję niż o to by po prostu porzucać się śnieżkami itd.  ( noo małe dzieci, jak małe dzieci) xd. A aparat wzięłam jak to ja, tak przy okazji. Na co nie byłam przygotowana + straszne warunki, z tego co jest wybrałabym jakąś może 1/6 . Więc mało. Zdjęcia nie okazują tak na prawdę co w danym momencie miałam na głowie. Może to będzie na tyle.  Może dodam coś kolażowego niż takich, bo chciałam każdego przedstawić w różnych postaciach. Dobra macie tam parę jeszcze chciałam jeden ale komp mi coś tam, że błąd i koniec wiec może jutro dodam jeszcze. Pa i Pozdro

Karolajn, ojoj (ukradłaś moją marchewkę)


Klaudusia .ojoj.xd
 

I moje przestraszne miny, których się wstydzę
 Dobranoc;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)