Strona główna

Etykiety

środa, 1 lutego 2012

Urodziny Marty.♥

Dziś byłam na urodzinach Marty, zresztą właśnie wróciłam. Powiem, że było fajnie. Zresztą jak na każdych.  W sumie nic takiego nie robiłyśmy nie licząc playstation, dyskoteki( i tych kocich ruchów Marty. ), żarcia, opowieści i tego typu.  Powiem, że strasznie chcę mieć kinekt czy playstation  czy co tam w domu, zresztą zawsze chciałam, bym się może nie nudziła. No, ale mało miejsca tak jakoś. Dobra Jeszcze raz:
Wszystkiego Najlepszego! 

Martusia - nasza SOLENIZANTKA.







Przedstawię tak od lewej, z głównego zdjęcia.:Karolina, ja, Sandra, Dominika, Benia Nikola,Monika,Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)