Strona główna

Etykiety

czwartek, 9 lutego 2012

Zmiana na blogu.

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam troszkę bloga, tamto tło jakoś mi się znudziło i nie miałam ochoty aż pisać, zmieniłam i nw czy wam się podoba, ale tak zostanie przynajmniej na jakiś czas, potem pewnie znowu będzie post typu : zmiana tła.
No nie wiem, podoba się wam?, chyba za dużo różu, może coś jeszcze z tym zrobię. Ej chcę na jakieś sklepy i coś pokupować, albo gdzieś pojechać. Wg nie ogarniam. 
Sama już nie wiem co mam ze sobą zrobić, za niedługo do szkoły. -.- a tak a pro po:
dostałam 3 z matmy -.- żal.  A z lekturą dalej tak samo. Dobra tyle chciałam tylko poinformować o zmianie, która nastąpiła. Miłego;*

kochamkochamkocham ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)