Strona główna

Etykiety

czwartek, 29 marca 2012

Dawno nie pisałam.

Tak wiem, długo nie pisałam, ale wiadomo jak to jest, zaczyna brakować czasu, nie chce się, albo zapomina,.-.-  Nie chcę opowiadać, o dniach, bo wiadomo. Za dużo tego. Monika jakoś chyba od poniedziałku nie chodzi do szkoły, bo chora jest, ale na szczęście mam z kim siedzieć itp.  Jakoś dni to były spoczko,a  szkoła to już wg jakoś tak luzy. I powiem nawet, że b. fajnie.   Mój tata właśnie wczoraj poszedł do szpitala i teraz od niego zależy czy dzisiaj pojadę na tańce. A tak ogólnie to nie chcę mi się strasznie tam jechać. Wg dzisiaj nie dożycia jestem.  Szkoła?
 Super! Dostałam 5 z matmy normalnie przeżyć tego nie mogę. hahaha.♥
Mały incydencik z dziewczynami, jak mnie zjechały, boże. hahaha.! 
Tylko one potrafią mnie chyba tak wkopać. 
Z polaka z tej karnej kartkówki 4- i 5 więc spoko. 
Ale muszę się wziąć ostro do roboty. 
Wf fajny, ( Benia, a jednak, dobrze poszło, nawet b. dobrze) Szczerze to nigdy nie zrozumiem paru osób, i nawet nie zamierzam, choćby taki właśnie Beniszon.
Ale może to i lepiej.  Dobra ja spadam, bo kluski się chyba rozgotowały. Nie dobrze.
       Pa.;*

+ robię nowego bloga typu: inspiracje fotograficzne;*
Jak powstanie dam znać, teraz będą dwa.;* Może wyrobię;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)