Strona główna

Etykiety

czwartek, 8 marca 2012

już niedługo.

Hej, 
pisze jeszcze raz, choć tak na prawdę nie ma o czym, ale zawsze się coś znajdzie. Po tańcach, powiem, że jeszcze jak żyję to nie byłam tak zmęczona,
+ oczy mnie tak strasznie od maski bolą, że och. 
Chcę  trampki ♥
Jutro 3 godziny, od 16-19 umrę jak nic, jestem tego pewna. Ale powiem, że nie jest aż tak mega źle jak się nam wydawało, ej damy radę. 
A stroje mi się mega podobają, na prawdę. 
Takie intrygujące i tajemnicze za razem, zwłaszcza na początku.
 O bosh, matma przede mną, a jak tak strasznie zmęczona. 
A i mam przykrą wiadomość, Benia nie jedzie z nami na kolonię, (smutna)... 
Bez niej to nie to samo, ale też będzie fajnie, mam nadzieje.
oraz: ilośc tulipanów w moim wazonie, się powiększa.  Teraz: 6, oby koniec. hahha.
Dobranoc;** idę przerobić matmę.-.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)