Strona główna

Etykiety

środa, 14 marca 2012

takie tam.xd

Nie pisałam ostatnio, bo jakoś tak czasu zabrakło, lub nie miałam już sił.
O tamtych dniach nie będę opowiadać, bo mi się jakoś nie chcę.
Ale w sumie nic się też takiego nie działo. Szkoła, dom nauka, tańce itp.
Teraz jem sb obiad i słucham piosenki.
A zaraz idziemy do mega na spotkanie z Aśką, odkąd się wyprowadziła to jej nie widziałam, wiec zapowiada się spoko dzionek. Ciekawe czy się jakoś zmieniła.
Kupimy sb pizze, pogadamy i jakoś zleci.
Może jeszcze potem napiszę, bo teraz nie mam za dużo czasu.
                                                                                                          Więc Pa;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)