Strona główna

Etykiety

środa, 11 kwietnia 2012

Chora.

Hej.
Ostatnio ciężko mi tutaj coś napisać, staram się znaleźć czas, ale coś nie idzie. nie żebym była jakoś super zajęta czy coś, ale po prostu nie mam już sił.
Lekcje, jakoś szybciutko zeszły potem z pieskiem na spacerek do mamy. ;)
A i jeszcze jedno dziś miałam zamiar formatować komputer, bo mulił strasznie już. Ale Paweł coś zainstalował mi i przez jakieś 5 h robiło się coś. (sama nw co to było ciężko to nazwać) Ale wreszcie szybciutko chodzi;) Późno już, a mój pies szczeka tak głośno. heh, Monika się przyzwyczaiła już.;) Jt występ byle bym zdążyła, ale jakoś mi się nie pali. -.-
Mam straszny katar + suchy kaszel, może dotrwam.;)
Przed chwilą byłam na pewnej stronie z ubrankami i spodobało mi się parę rzeczy może sb zakupię, ale jeszcze nw, ej ostatnio mam szał na koronkowe rzeczy. pierwszy raz. Dobra zmykam, bo piszę tak chaotycznie i nie zwięźle. Zresztą nie pierwszy raz. Papa;* Może jt jakieś zdjęcia będą.;)

"Wzajemne zaufanie jest jak misternie pleciona, ażurowa koronka, wystarczy, że je naderwiesz, a cała praca pójdzie na marne."

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)