Strona główna

Etykiety

czwartek, 5 kwietnia 2012

Nudaa,

Hej.;*
Dziś nie miło zaczęłam dzień. Tak fajnie mi się spało, to obudziło mnie mówienie taty bym otworzyła drzwi, bo oczywiście Paweł nie mógł. 
No, a tata nie dojdzie, niestety/.
No to poszłam, zaspana taka. Otworzyłam drzwi sprzątaczce, bo chciała bym podpisała jakiś dokument czy coś.  No i dlatego taka niewyspana chodzę od rana. 
Potem leniuchowałam cały dzień, tak do teraz, brzydka pogoda, więc tak tylko jakieś filmy oglądałam czy coś.
Ok 19 weszłam na kompa, i tak do teraz muszę odkręcać sprawę. 
Okazało się, że już z Moniką się nie przyjaźnie o czym ja nw. 
Na Ask można zobaczyć. No ale na szczęście się odkręciło tu i tam. I teraz jak na razie spokojnie, tylko zastanawiam się jaka osoba z dysleksją jest tak porąbana.
Współczuję.
Teraz gadam z Moniką, o obcięciu moich włosów na żabe, ciekawie się robi. 
 A zaraz dodam jeszcze obiecane zdjęcia ze wczoraj. Więc pa.;*

"Puszczenie plotki jest jak wypuszczenie piór na wiatr,niemożliwe jest już złapanie ich wszystkich,poleciały w świat"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)