Strona główna

Etykiety

wtorek, 3 kwietnia 2012

Ordinary day ♥

Cześć.
Rano szkoła jak zawsze, na szczęście jeszcze tylko ten ostatni jutrzejszy dzień i chwila przerwy, powiem, że tylko na to czekam. Po szkole miałam dylemat:
iść na sks czy na tańce. Ostatecznie nie poszłam na nic, źle się czułam i wgl.  Oczywiście od razu po szkole biegałam załatwiać parę spraw, zakupy, pies, apteka, dom, kwiaciarnia itp. Jakoś zeszło. Teraz może powiem tak, że siedzę i się nudzę, za 5 minutek idę do taty z matmą.  (nasze codzienne spotkania by omówić matme, taa niezapomniane). Potem będzie niemiecki i tak minie dzień, miło. -.-
Ale jt po szkole, zjem tylko obiad i idę szukać szczęścia, (inaczej miejsca, które widziałam, ale nie dostrzegłam pięknych szczegółów.) 
wg, planuję w sobotę iść na jakąś sesje z kimś. Jeszcze nw kto pójdzie.
Ale pewne, propozycje już nadeszły.;*
A i mam już pomysł. ♥  Głowa mnie dalej boli.;(
Dobra spadam na kolację;*  Pa.*

 + rozwalił mnie tekst Pawła, 
haha.- w takim razie to ja nigdy nie przyjdę do cb na zupę. hahh.


 "Niektórzy ludzie potrafią zamienić zwykły dzień w dzień naprawdę wyjątkowy."

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)