Strona główna

Etykiety

czwartek, 12 kwietnia 2012

Straszne;/

Hej;*
Hahaha tak z grubsza:
Wcale nie jestem  agresywna, nie bije ludzi i nie czochram włosów i wgl .  Jasne.! (hahaha)
I NIE WIERZCIE Klaudii BO ONA KŁAMIE.  
 dobra to było na tyle, po prostu chciałam udowodnić, że nie jestem taka straszna jasne.;*
Dobra tak o dniu: 
Nie jest za dobrze, kaszel, katar, gorączka. Miło.
Zresztą rano nie było tak źle
wypłukało się gardło solą, i jakoś się przeżyło nawet wf, ale religia to masakra, myślałam, że umrę. ;( Poszłam na konkurs, co prawda jako widownia, ale poszłam, przy czym nie pisaliśmy kartkówki z chemii.  Po szkole zjadłam obiad i szybciutko wyprostowałam włoski, bo musiałam pojechać do Szczakowej. 
Na miejscu byłam równiutko 16.15 wchodzę, a tam nikogo nie ma, dzwonie do Sary o co biega.  No ale szybko się zebrałyśmy. Spotkałyśmy jakieś 5 osób jeszcze po drodze.
No i się pojechało na Długoszyn.  Do szkoły szybciutko z dziewuchami. No i tam dziewczyny, które chodzą do tej szkoły już na nas czekały.
Aaaa widziałam się z Agą, i z Marleną, jak za nimi tęsknie. ;** 
No i jakoś szybko nadszedł czas na wystąpienie, ale na luzie, bo jakoś chyba tylko 30 osóbek na sali. W tym dwie trzecie to rodzice.  Podłoga tak śliska, że 4 razy prawie bym się wywaliła. No ale nie moja wina. ;) Ja sb tańczę i śmieję się do Agi;* haha. 
Wszystko widziała, zwłaszcza to gdy dosłownie mijałam się z ziemią,. -.-
Wychodzimy wreszcie całe spocone, chcemy jechać do domu a tu deszczyk pada, no i przez to pewnie ta temperatura u mnie, Dlatego z mamą postanowiłam, że nie pójdę jt do szkoły, bo źle się czuję, a nie chcę by mi się pogorszyło, bo jest strasznie. Potem czekałam na mamę, aż po mnie przyjedzie bo busu nie miałam. 
Tak te pogawędki  z Aldoną nieźle ona ma zrytą banię, współczuję jej. haha.  
Te nasze teksty nigdy się nie skończą. ;**
Nie no kocham je wszystkie.;***
Dobra to na tyle spadam źle się czuję.;*

+ nie zgadzam się na ten wierszyk nie będę go mówić jasneee,.
+ hahaah, ja cie mieć taką bacie, ej noo my sb siedzimy na przystanku a tu taka babcia koło 80 jedzie sb na skuterze,włosy jej powiewają no nie, jest lepsza ode mnie, ahahah, niezapomniany widok. ♥
+ nieźle Aga ma maluteńkie uszy. ojoj.
+ ej dużo bym dała by pójść jt do szkoły na prawdę, ale muszę się wykurować. Będzie mi żal tego dnia. ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)