Strona główna

Etykiety

piątek, 25 maja 2012

Brak pomysłu na prezent. ;)

Hej.
Dawno nie zaglądałam. Ale nie miałam czasu.  Szkoła, dużo poświeceń, tańce, występy itp. Ej a tak właściwie to ile mnie nie było? Nawet nw. Wiem, że nie pisałam tego, że w czwartek miałam występ z okazji dnia matki. Fajnie było. A wgl, jeszcze parę występów czeka. ;)  Szkoła hym, dziś wkurzyło mnie wiele nauczycielek.
 Test z bio, ujdzie.  No i takie tam. Po lekcjach poszłam z Klaudią do Biuro-landu.
Po jakiś 30 min, doszła Monika. Miałyśmy wybrać kolory bristolów. Do plakatów. Znowu dwa mam zrobić tym razem o papieżu i o ekologi czy czymś takim. 
Zatem jutro czeka mnie robienie plakatu z Moniką, a niedzielę z Klaudią.
Miło zapowiada się weekend.-.-  poświecę w  sumie około jakieś 10 godzin czuję to, a nie wliczam już przygotowania. Wgl jutro z samego rana jadę z bratem do silezji.  Po jakiś prezent dla mamy, w sumie sama nw co chcę kupić.  Od razu może coś dla sb jak mi starczy kasy. ;) Dobra a jeżeli chodzi dalej, to przed chwilą byłam u Moniki  z tymi plakatami robić. Znaczy no te napisy i wszystko. ;) Jak zwykle jakieś komplikacje. Dobra papa.  Musze jeszcze parę rzeczy zrobić ;)



Takie jakieś starocie, ale zdjęcia trzeba dodać, bo dużo do nadrobienia. ;*

1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcia ^^ A co do plakatu..z doświadczenia wiem że trudno się je robi z koleżankami ;P Zawsze są inne tematy..ale powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)