Strona główna

Etykiety

czwartek, 3 maja 2012

silly thoughts ;*

Od wejścia to tak chciałam podziękować, za te 4300 wejść, na mojego bloga, wiele to dla mnie znaczy. Oraz za te wszystkie komentarze, jest ich już prawie 100. a i za tych aż 10 obserwatorów.
Ale do rzeczy, dzisiaj jak zdążę to napiszę, o różnego typu przemyśleniach, które mnie wczoraj naszły.  Ale najpierw o wczorajszym dniu. Więc no, zakończyłam dzień z Klaudią, znowu tak jakoś od 16-20.00 więc fajnie, zwiedziłyśmy prawie całe osiedle, i dąbrowę. Słuchałyśmy piosenek, jadłyśmy lody itp, wcześniej jeszcze w maku, niby taka nuda, ale było b. fajnie i dziękuję znów za dzień, dziś zamierzam to powtórzyć. Może wreszcie jakaś sesja.  + stwierdziłam, że jestem strasznie brzydka i niefotogeniczna, przy czym muszę, się zastanowić.

ej poczekajcie, bo muszę posprzątać pokój więc zaraz wrócę.
___________________________________________________________________

miałam jak widać parę rzeczy do roboty.;)

ok, już jestem, trochę to trwało. ;)  O 15. 15 znowu widzę się z Klaudią więc nie mam za wiele czasu, a chciałam jeszcze porobić parę rzeczy przed.
Dobra teraz przemyślenia, bo nie zdążę.
Wczoraj szłam z Klaudią, po pustej ścieżce, słuchałyśmy muzyki. I przez chwilę miałam takie coś, że idę, i że to ja jestem najważniejsza, ale nie tak jak myślicie tylko, chodzi o to, że jestem najważniejsza, ponieważ to mój świat to ja buduję kolejną historię, wspomnienia, to ja mogę właśnie do czegoś dojść, bo jestem najważniejsza jeżeli chodzi o mój świat i to ja decyduję, w jaką drogę wejdę i nie ważne kto będzie na jej końcu. Brzmi to trochę egoistycznie jeżeli nie wiecie o co chodzi,  ale mniej więcej chodzi o to, że to ja decyduję swoim światem a nie inni.
I żeby nie słuchać tego co inni mówią. ;)
Czasem mam ochotę tak ściągnąć buty i wynieść się stąd. Znaleźć to miejsce. ;)
Ważne dla mnie miejsce, jednak gdzie ono jest, to się z czasem okaże. ;)
I żyć tak jakbym każdy dzień, widziała jak pierwszy i ostatni. Może kiedyś zrealizuję wszystkie marzenia, może jednak nie. Kto to wie. Ważne, że część juz spełniłam; ) Dobra papa ♥

+
-czy to idzie Braian?
  Tak.;)
 - uciekamy?
  Noo.  haha.
+ poszukuję nowych rozwiązań.;*
 "pytasz skąd te wszystkie myśli i przemyślenia ?... no cóż, zbieram po świecie różne "badziewie"... trochę złota, więcej "śmieci"... i wrzucam, oczami i uszami, do serca, umysłu i duszy... i maszyna rusza... czasem sama, czasem "kopniak" pomoże... choć i zaciąć się potrafi, to warczy, szumi i gwizda... czasem krócej, czasem dłużej... aż w końcu wyskakuje karteczka... a Ja ?... grzecznie i posłusznie przepisuję, lub czytam na głos, tekst zapisany na niej"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)