Strona główna

Etykiety

piątek, 11 maja 2012

Znaleziony czas.

Oj dawno mnie coś tu nie było, zresztą, jak teraz pomyślałam, o tym by napisać wreszcie jakaś notkę, to od razu mi się odechciało. Jestem po prostu tak cholernie zmęczona, że nie ogarniam. W kolano mi się coś stało, ruszyć się nie mogę, mam nadzieję, że to tylko chwilowe. Może tak o wszystkim. -.-
No ale dobra, szkoła jak zawsze, nie wypowiem się na ten temat.
Tak po szkole to chodziłam z Klaudią, do fotografa, po sklepach, na sesje, do maka, jak to zazwyczaj bywa. A tu parę zdjęć. ;











A dziś piątek, ostatni dzień szkoły, że tak powiem. Wreszcie weekendzik.
Odeśpię trochę.;) Szkoła, jakoś ujdzie.  Po szkole, poszłam z dziewczynami zapisać się do fryzjera, ale sama w sumie nw co chcę zrobić. . ???, coś czuję, że tylko pozbędę się brzydkich spalonych końcówek i to by było na tyle. Chcę zapuszczać, bym wreszcie mogła sb robić cudowne kłosy i wgl. Ojoj. ♥ Ale do rzeczy, zjadłam obiad i poszłam z Klaudią po jej zdjęcie, do dowodu, potem zobaczyć do paru sklepów, na chwilę do maka, nie wiem co mnie podkusiło spróbować loda z polewą truskawkową - ohydna bleee, jak dżem. Błee. Nie pasowało do lodów.  Potem gdy już szłam do domu, spotkałyśmy Karolinę i Nikolę ze swym kochanym kuzynkiem.;) "Pomagałyśmy" im, że tak powiem w zajmowaniu się nim. Ale i tak prawie cały czas nosiła go Karolina  ;) No i potem do Karoliny. I w sumie odprowadziłyśmy Nikolę, i spotkałyśmy Martę i Padi i zagrałyśmy chwilę w siatkę. Ale szybko poszłyśmy.







No i przy czym teraz jestem w domu.  Papa, spadam Bąki.;) 

+ ej poszukuje jakiejś fajnej muzy, może coś mi polecicie. ;)
+ głowa mnie boli.
+ poszukuje fajnej full capy.
+ kolano. :/

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)