Strona główna

Etykiety

sobota, 2 czerwca 2012

Dzień dziecka.

Tak ze wczoraj chciałam napisać o dniu dziecka. 
W sumie to nic, w szkole nie było nic takiego
 jakiegoś, nawet nasza wychowawczyni, nie zaszczyciła nas czym kolwiek. Powiedziała, że my już w dzień wagarowicza, zrobiliśmy sb dzień dziecka, boże co za wstrętna baba. Ogólnie nie było tez jakoś specjalnych lekcji strasznych więc w sumie spoczko. Zwolniłam się z ostatniej godziny, bo chciałam zdążyć na występ w Szczakowej z okazji dnia dziecka.Tak więc o 16.00 już byłam w Szczakowej.Tam ciężko jakoś znaleźć miejsce do przebrania, osób nie było, panika. Ale jakoś przerobiłyśmy ustawienia i spoczko. Potem jednak okazało się, że dziewczyny przyszły. Wg takie fajnie podobało mi się, że tak powiem to całe przyjęcie. Wcześniej jakiś facet, nauczył nas jakiś trików z matematyki, haha, drugi pokazywał jak jakiś samochodzik jeździ.
ale strasznie podobało mi się to, że wszystkie mamy dzieci, które występują na scenie "tęcza"- taka grupa. Także tańczyły, przynajmniej ich układ. Fajne to było. 
No potem dwoje "rycerzy" pokazywało jak ze sb walczyć. No i wtedy my. 
Weszłyśmy na scenę, miałyśmy być poważne, sztywne plecy i wgl, ale widziałam, że wszyscy się śmiali i wgl, jeszcze Damian coś do nas mówi, byśmy nie tańczyły jeszcze. Nie no fajnie było. Schodzimy ze sceny, a jakiś chłopczyk prosi nas o autograf, hahaha - pierwszy raz nas ktoś poprosił o autograf, tak się zaczęłyśmy śmiać, że ja. ;) No i do domu, niestety. Na Leopold  i potem poczekałam chwilę sama na autobusik, coś ostatnio mam szczęście zawsze kogoś spotkam, tym razem Rudą, pogadało się, wysiadłyśmy koło zoologicznego i do domku. No i w sumie tak skończyłam ciekawie dzień. Dziś natomiast o 13 znowu występ z okazji dnia dziecka tylko już w Jaworznie. ;) Będzie fajnie. Jak zawsze. Wracam szybciutko i jadę z rodzinką do Silezji - taki wypadzik. Tyle ostatnio rzeczy widziałam, że na pewno sb coś kupię. Tak na dzień dziecka postanowiliśmy, potem jeszcze może na pizze. ;)
Dobra papa. idę z psem. Życzcie nam powodzenia, na dzisiejszym występie. ;)
Digerido, haha. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)