Strona główna

Etykiety

czwartek, 21 czerwca 2012

Film. ♥

Hej. ;)
Dziś straszliwie męczący dzień. Od godziny 13 do tak 19.30 na tańcach, nie licząc oczywiście przyjazdu i wyjazdu. mniej więcej wyszłam o 12.30,a wróciłam o 21.


Pojechaliśmy z całym DIGERIDO do "cementowni"by nagrać film promujący nas. jeju jak tam jest cudownie, samo to, że tam jest tyle niebezpiecznych dziur i wałów. O taa.♥
Dużo roboty było, do tego to słońce tak strasznie grzało. w sumie to trochę jestem zawiedziona, jeżeli chodzi o mnie. jak zwykle nic mi nie wychodziło, myliłam cały czas kroki i jakoś jak widziałam te kamienie, szkło, na którym mam przejechać kolanami, to byłam tak przerażona, że nie byłam w stanie co kol wiek zrobić. Więc sama boję się jak wyjdzie ten film, przeze mnie. Po prostu nie będę na sb patrzeć. ; )


W sumie to już się nie mogę doczekać tego filmu.. Potem, po skończonej robocie, pojechaliśmy do Szczakowej do Domu Kultury. Było to ostatnie spotkanie w tym sezonie. : < Zamówiliśmy pizze, wręczyliśmy prezenty, rozmawialiśmy jak to w tradycji, takie, że tak powiem podsumowanie całej pracy włożonej w tym roku. Pełno śmiechu. ; ) Uwielbiam tą grupę wiecie. ♥ Tych ludzi.
O reszcie nie mówię, bo po prostu nie da się wyrazić tego słowami, ale po prostu było ♥. Potem wróciłam do domu tyle. ;) Dobranoc;*
+ Myzianie Kamili, haha.
+ strasznie bolące nogi.
+ pot i smród haha.
+ jeden organizm - to ja będę jelitem haha.
+ ja już chcę zobaczyć ten film albo chociaż zdjęcia.
+ już tęsknie. 2 miesiące bez was i tańca. -.-

KOCHAM WAS ♥ Tęsknie. 
                             Zaczynamy WAKACJE!

Kamila, Marta, Karolina, Kasia, Aldona, Natalia, Weronika, Sara, Karolina, Monika, Martyna, Karolina, Ola, Asia.  I oczywiście Damian i p. Marta. ♥

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)