Strona główna

Etykiety

sobota, 16 czerwca 2012

Nagły postój.

Hej.
W sumie to długo nie pisałam, wybaczcie, ale sama nie wiedziałam za bardzo o czym.  No i teraz cały tydzień było wystawianie ocen no i to straszne zdawanie.
Wyszło na dobre pierwsza klasa gimnazjum, oczekiwałam wielkiego pogorszenia z ocenami, wiedziałam, że będzie trudniej, jednak nie tak strasznie, powiem, że świetny rok szkolny.ッ Nawet lubię moja klasę. ;)  Ale to dopiero początek. Trochę pomieszałam. Ale nie będę już tego zmieniać. Ale do rzeczy wszystko pozdawałam i w sumie na koniec mam tylko trzy 4, reszta 5 i 6, więc jest na prawdę dobrze, oczekiwałam o wiele gorszego wyniku.  W sumie można powiedzieć, że już zaczęły się wakacje. No załóżmy, pogoda dziś jest świetna, w sam raz, by wyjść w bokserce i krótkich spodenkach na spacer.  Zaraz idę  z rodziną do Mega Pizzy na jakiś obiad, a może pizza, później zdecydujemy.
Szybko maluję paznokcie i wychodzę, potem zostałam zaproszona na torcika do Moniki, dlatego zamierzam skorzystać z propozycji.
Nie pisałam, ale wczoraj miała 14 urodziny, wreszcie. jeszcze raz Najlepszego!
Na wieczór zamierzam jakieś małe zakupki przez internet, nie drogie. Wydam może w sumie 40 zł na wszystko razem z przesyłką, trzeba kupić ćwieki, barwniki i może jakieś materiały.  Dobra papa ja już się pomału zbieram, potem do postów dodam zdjęcia jak nie zapomnę.★
__________________________________________________________
Parę takich zdjęć; co do dnia: jednak nie poszłam do Moniki, przełożyłyśmy to na jutro. Po pizzy w sumie poszliśmy na chwilę na działkę, koniec przygody. ♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)