Strona główna

Etykiety

sobota, 9 czerwca 2012

Pogrzeb. :(


Dziś sobota, więc pojechaliśmy na targ. Mama szukała czarnych ubrań, wreszcie znalazła. Ja kupiłam sb spodenki. Wgl zamierzam uszyć sb parę rzeczy: bluzkę - ewentualnie 2, sukienkę i spodenki no tak ze 3 pary. Trzeba zamówić ćwieki do spodenek, porobić dziury, podocinać i będzie ładnie, no przynajmniej mam taką nadzieję. Jak zrobię może pokaże efekty.  Dobra to tyle na ten temat. Zjadłam obiad i wszyscy oprócz mnie i Pawła, pojechali na pogrzeb. Smutne, co prawda jakoś go nie znałam, ale i tak mi jakoś głupio.
Dobrym był człowiekiem. Nie lubię myśleć o takich rzeczach. Zaraz zamierzam zacząć czytać lekturę, którą mam za dwa dni. W poniedziałek Szkoła. Niee! Spr. z geo i pewnie coś z matmy. Dobra to na tyle. Bo właśnie rozpalamy ognisko. Papa.;*
"Pat­rząc na ciem­ność lub śmierć boimy się niez­na­nego - nicze­go więcej."
"Każdy jest prze­kona­ny, że je­go śmierć będzie końcem świata. Nie wie­rzy, że będzie to ko­niec tyl­ko i wyłącznie je­go świata..."  

<wpis zaplanowany i napisany wcześniej przeze mnie.- przepisany z zeszytu.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)