Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Upał i duchota.

Nw jak jest u Was ale u mnie przez cały dzień było tak straszliwie ciepło, że nie dało się wysiedzieć w miejscu plus do tego tak strasznie duszno.
Ogólnie się cieszę, bo wreszcie te krótkie spodenki i wgl. ♥ A z drugiej wolałabym, żeby było chłodniej. No nic.
W szkole - hym nie wypowiem się, taa te filmy z p. od polskiego Najlepsze. Zamykamy oczka. haha. Z ocenami już chyba pisałam, więc nie będę się powtarzać.
Po szkole zjadłam szybko obiad i poszłam z Klaudią na sesje.
A teraz siedzę w domu i zaraz będę musiała zdjęcia, które obiecałam zgrać na pendrive, och.  Przepraszam, że tak rzadko ostatnio tu bywam.































+ link - uwielbiam. ♫
"Opo­wiem Ci jak wygląda mo­je życie. Tu­taj nie zaw­sze jest się na sa­mym szczy­cie. Tu­taj są ra­ny, czas nie jest poukłada­ny. Jed­no jest tyl­ko pew­ne- dla Ciebie zaw­sze będę."

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)