Strona główna

Etykiety

czwartek, 19 lipca 2012

U dziadka


Hej.

Właśnie wróciłam, jestem w świetnym humorze, to pewnie przez to, że naprawdę wypoczęłam u dziadka, no i dlatego tak kolorowo i wakacyjnie. (lubicie jak jest tak kolorowo, czy wolicie jednak czarny?) Dziś będzie bardzo długi wpis.
Powiem, że strasznie długo mnie nie było i jakoś mi było głupio, gdy nie mogłam pisać. A niestety u dziadka nie miałam dostępu do Internetu. Czego żałuję, bo to ogranicza mój blog, a często do niego jeżdżę. To przydałoby się od czegoś zacząć, dlatego może coś napiszę o wyjeździe do dziadka.

No więc tak: większość czasu to spędziłam na leżeniu i czytaniu różnych magazynów no i oczywiście opalając się.

Ale co tak głównie robiłam?

W środy i w soboty w centrum miasta jest targ – dlatego tak od 8 do 13 byłam zajęta i kupowałam różne rzeczy.
Chodziłam na maliny, zbierałam i potem sprzedawałam albo robiliśmy z całą rodziną soki.
Oczywiście robiłam dużo zdjęć. Rysowałam, robiłam bransoletki ze sznurka, oraz różne rzeczy z modeliny. Zwiedzałam całą okolicę. Jeździłam do innych miejscowości. Nie zabrakło także jeżdżenia nad wodę i podróży łódeczką. Popołudniowe granie w karty i rozwiązywanie krzyżówek jak i sudoku. Graliśmy w siatkówkę z rodziną. Szukałam dzikich, lecz ciekawych zwierząt. Chodziłam do lasu na grzyby. Robiliśmy często ognisko. Oczywiście robiliśmy małe remonty, malowaliśmy rożne huśtawki albo wiatraki powiększaliśmy skalniak i zmieniliśmy marmur koło domu. No i jak już wspominałam leżałam na kocyku i się opalałam. Mogłabym tak wymieniać, no ale bez sensu. Przynajmniej tak sądzę, trudno tak opisać co się robiło i tak sb wszystko przypomnieć.
Niestety w ostatnim tygodniu tak się zepsuła pogoda, że trzeba było siedzieć w domu, a w domu nie ma co robić. Wszystkie plany na marne.


I TERAZ DUUUŻO ZDJĘĆ NO ZA TE WSZYSTKIE DNI.
+ TERAZ POSTARAM SIĘ JE WSZYSTKIE PODPISYWAĆ.


Lubicie lawendę?




Kwiaty.mmm; *











Owady









Inne zwierzątka łącznie z moim psem.











zaspany.; )


Miejsca, które uwielbiam.











No i takie pozostałe.; )













I tak właściwie spędziłam ten urlop. Jutro jadę na kolonię do Łeby.
Mam nadzieję, że będzie b. fajnie, i że poznam jakieś fajne osóbki, jadę na 3 tygodnie więc znowu nie będę pisać, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Oby pogoda nam sprzyjała.

Co prawda wakacje już się dawno zaczęły, ale jeszcze raz Wam życzę, by były to najlepsze i najcudowniejsze wakacje o jakich sobie tylko marzyliście.
Dobranoc.;* Łuhuhuh jutro na kolonie. Nienawidzę pożegnań.; (
+ zmieniłam stronę o mnie, mam nadzieję, że na lepiej. Jest bardziej prawdziwa ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)