Strona główna

Etykiety

środa, 19 września 2012

Deszczowo.

Hej.
Dziś niestety nie jestem zadowolona z pogody, strasznie pochmurno i do tego pada. A co do szkoły. To dostałam 4 z matmy z czego się strasznie ciesze, bo oczekiwałam 2 z kartkówki. no i 4 z recytacji. -.- Tyle się uczyłam wczoraj tylko na tą nędzną czwórkę. Chamstwo. Fizyki nie ogarniam, a w piątek z tego co zrozumiałam będzie jakaś kartkówka. Słucham sobie muzyczki, gadam ze znajomymi i to właściwie tyle. Zaraz się biorę za opowiadanie, no i może te cytaty wreszcie zacznę. Musze posprzątać pokój. Jejku co za dzień. Och. Jak nudno. Muszę znaleźć jakiś pomysł na ten konkurs. Jest wiele, tylko teraz przydałaby się pogoda. No i parę rzeczy do realizacji. Może się uda. ♥



Dobra tyle. Papa. ;)

+ Tak sobie jeszcze przeglądam zdjęcia i filmiki, i powiem Wam, że jak tak sobie wszystko przypominam to mam świetne życie dziękuję. ;)Az od razu zrobiło się weselej gdy to oglądam.
+ a może by to rafaello było już na jutro co>
+ umieram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)