Strona główna

Etykiety

niedziela, 2 września 2012

Szkoła.

Poszłabym już spać, bo jestem zmęczona, fajnym dzionkiem. No ale jakoś boję się zasnąć, bo jak wstanę będę musiała iść do szkoły. -.- O jaa jutro stanę się 2-gimanzjalistką, a jeszcze nie dawno pisałam, że nie chcę iść od tego gimnazjum. Zdawałoby się jakby to było wczoraj. hah. No i wszystko się znowu zaczyna, codzienna harówka, problemy z nauczycielami no itp, można powiedzieć, że fajnie, bo wreszcie się spotkam z osóbkami. Pojawią się też na pewno nowe, które nie zdały. -.- Rozpoczęcie mam o 10, szybko się uwiniemy i potem z dziewczynami do Mc'aka. Tak by zacząć dobrze. ;) Potem pewnie się umówię jeszcze raz. We wtorek zaczynamy dancing. ♥ Tu też zakładam, że będzie sporo pracy, no ale trzeba będzie dać radę. Haha już 9 mamy występ, jak to zrobimy? Nie mam pojęcia. A tak o dzionku, no to spędziłam go z Klaudią i Karoliną. Najpierw ja z Klaudią poszłyśmy do Mc'aka, tam spotkałyśmy Ewę i Bednarz. ♥ Zaraz potem dołączyła Karolina. No ale niestety z dziewczynami się rozstałyśmy.
Reszta dnia należała do nas.
+ Chodzenie za bratem Ewy go szukanie i niańczenie. haha.
+ dyskretne spojrzenia hah.
+ taaa.. gadanie z pijanym facetem
+ spotkanie wielu osób i śledzenie
+ no i ogólnie głupie przypały. (kolejne zakłady, moja obsesja, badminton, głupie chodzenie, itp)

Dobra chyba zmierzę się z losem idę spać. Do jutra. -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)