Strona główna

Etykiety

sobota, 22 września 2012

WŁAAAM :*


Patka mnie poprosiła, żebym napisała jakiegoś posta, więc piszę. :)
Jeszcze nie wiem, o czym tu mogę napisać, ale coś wymyślę.
Dzisiejszy dzionek całkiem fajny, chociaż pogoda mnie dobija, pada deszcz, zimno : /
hahah od rana chodzę po całym domu w cieplutkim sweterku, bo ciągle mi zimno xd
Wczoraj byłą kartkówka z fizyki - masakra... Aż mi się ręce trzęsły jak babka powiedziała, że mamy wyjąć kartki. Ale w sumie nie było najgorzej. W sumie mam nadzieje, że poszło mi nawet dobrze :)
________________________

Ej, mieliście kiedyś takie coś, że tęskniliście za jakąś osobą, chociaż wiedzieliście, że ma was gdzieś? Że kiedyś byliście sobie bliscy, a teraz nie macie ze sobą żadnego kontaktu? Okropne uczucie : / Ale no trzeba żyć dalej, myśleć pozytywnie i nie zadręczać się tym. Bo może stać się coś dobrego :)

Tak wiem, przepraszam, zanudzam was, ale no potrzebowałam to napisać. Przemyślałam sobie to niedawno i czuję się lepiej xdd

hahah teraz dodam kilka zdjęć, może coś znajdę : D
wiem, zabijesz mnie za to zdjęcie ♥
takie tam, jeszcze z warsztatów eko :)

 To zdjęcie zostało usunięte, przez właścicielkę, nie mogła znieść widoku swojej zacnej mordeczki. ♥
 _____
hahahahahhahahha
taka tam 'drobna' przeróbka Maćka xd
a na zdjęciu moja świnka morska : >



+ Patka, jeszcze sobie poczekamy na rafaello -.-
+ 'skąd oni mnie znają?' takie tam ukrywanie sie xdd
+ jutro będę miała nowy telefoon ! ♥
+ mam zrobić plakat na dzień chłopaka, ale chyba jednak go nie zrobie xdd nie chce mi sie wgl go robić : / xd

to chyba koniec, PAPA :) ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)