Strona główna

Etykiety

czwartek, 13 września 2012

Wieczorowy post.

Hej.
Już mam jakoś lepszy humor, powiem szczerze. Przed chwilą dokonywałam ciekawej konwersacji miedzy Klaudią, a Danielem. Zakładu dalej nie znamy, choć i tak czuje, że wygramy. ;) Przed chwilą skupiłam się trochę na lekcjach. Parę zadań i już z głowy. Chciałam wreszcie dodać jakieś zdjęcia. Więc uznałam, że może dodam z wczorajszej wycieczki.




Braian. :D

Jakiś taki muł.

Magda kręcąca włoski.

Maciuś.


Klaudia



Magda






Braian photography ;)

Jak chodzi o samą wycieczkę, to tak:
+ mega pełno piachu w moich butach i skarpetkach.
+ nikt mnie nie chciał zanieść, pod tą górkę. :(
+ Voldemort, albo Chuck Norris Jak kto woli.
+ Placek, przypominający kotlet.
+ " Mówi koleś z torebką"
+ zakłady, przeglądanie fonów i super blokada. ; )
+ Mam nadzieję, że nikt się nie obraził o zdjęcia. ; (
+ haha. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)