Strona główna

Etykiety

niedziela, 28 października 2012

Biało. :)

No heeej.;*

Dzisiaj spaliśmy o tę godzinkę dłużej.  Fajnie tak myśleć, że wstało się o 9, a tak na prawdę jest dopiero 8. Jednak trochę dziwnie. Wczoraj słuchałam muzyki na telefonie. I fajnie tak przeżywać drugi raz tą samą godzinę, na nowo. Tak jakby mieć drugą szansę. Fajne uczucie jak się tak nad tym zastanowić. Leżałam i widziałam jak godzina 2.59 zmienia się ponownie na 2.00. Trochę dziwne, trochę nawet bardzo, a jednak normalne. W końcu robię to już 14 raz.
Wstałam rano widząc białą i puszystą warstwę śniegu na... na właściwie wszystkim. Otworzyłam okno ponieważ było wyjątkowo duszno i poczułam na prawdę zimny powiew i stwierdziłam iż jednak zamknę. Ej ale to świetne. ♥ Mieć zimę w jesień. Zima w październiku
♡. Także czas na płaszcz lub kurtkę. -.- Nie lubię grubych ubrań, i tych całych warstw, pod nimi. ; (  Ale zimę lubię, nawet  wprost uwielbiam, jak widzę zimę, to zaraz mi się kojarzą te wszystkie świetne rzeczy na święta. Choinka, lampki, urocze sweterki i te wszystkie po wyszywane motywy z reniferami i płatkami śniegu. dzieci biegające z marchewkami i garnkami, by ulepić bałwana, które rzucają się śnieżkami i jeżdżą na sankach. Gorąca czekolada, po upiornie mroźnym dniu. Otwarte lodowisko co także oznacza, spotykanie się i jeżdżenie. Kevin w TV. Bitwa na śnieżki, sesje zimowe. To urocze skrzypienie pod nogami. Kupowanie prezentów i oczywiście dostawanie. Heheh.;) No i najważniejsza moja ulubiona reklama coca coli. ♥♥♥ No i nie zapomnijmy o barszczyku na wigilię.;) A najbardziej to chyba  lubię patrzeć, na te wspaniale płatki śniegu, które lecą z nieba i jak spadają na dłoń to pod wpływem ciepła się roztapiają. Hahah, mamy październik a ja gadam o świętach, no świetnie.;P  Przynajmniej się dowiedzieliście, że lubię zimę. ;)
 ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Na 12 do kościoła, a potem  na chwilkę do Carrefoura. Muszę coś zobaczyć. A potem może z kimś gdzieś. Sanki> hahaha. już to widzę. ;* Aha jeszcze mam plakat robić. -.- No przynajmniej rzeczy na niego. ★
Dobra muszę się już pomału ubierać, może coś zjeść. Wieczorkiem dodam do tego pościku jakieś zdjęcia z netu, bo swoich na razie nie mam.;) 
Dobra kończę. Papa. ;****
+ Kilka ciekawych rzeczy niedługo. - Halloween, nocka, horrorek, kino, z kimś może bez kogoś. ; ( Jejku już się nie mogę odczekać. ♥
 
" Ten świat jest jakiś nie normalny dziś, nie sądzisz? Ty jesteś tam, ja jestem tu i nie wiem co już trzeba zrobić z tym" ; (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)