Strona główna

Etykiety

niedziela, 14 października 2012

Dziwnie. :(

          Teraz jakoś tak dziwnie. Trochę smutno, trochę przykro. Byłam z Klaudią na polu do 18.39 po czym weszłam na komputer i siedzę, czekam. Do tej pory. I wiem, że już nie napisze, nie wejdzie. I nie wyśle mi tego głupiego "co porabiasz? ^^;*" I znowu nie zasnę, będę myśleć i znowu czekać jak głupia do jutra i może tak jeszcze z kilkaset razy. Trudno czekam do tego głupiego lutego. Potem mam gdzieś, zobaczymy co się stanie dalej. Może w między czasie na jakiś film, może się uda, może go zobaczę. Przecież nic więcej nie chcę. Tylko Cię zobaczyć. Tylko raz. :* Żeby wszystko było jasne. Ale w między czasie się chyba załamię, czuje to. Bo czy można kogoś tak strasznie polubić, nie wiedząc o nim nic i widząc go zaledwie tylko raz? Chyba jestem chora. I czekam tylko aż zmienisz status, bo przecież wiem, że tak będzie prędzej czy później. Dam spokój. I chociaż wcale Cię nie znam, czuję, że jesteś ważny. Mam doła. Umieram. :(



dobranoc.:<



Jakoś dziś do mnie przemawia. :(


+ głupek i egoista. :(
+ odpuszczam, mam to gdzieś już teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)