Strona główna

Etykiety

piątek, 12 października 2012

Skajpaj.

Hej.
           Może powiem tak, siedzę sobie na skype i gadam z Karolinką. ;* Lubie patrzeć na tę jej skwaszoną minkę i rozczochrany fryz. haha. Nie obrażaj się no. Haha. ♥ Nasze rozmowy mnie powalają. I nasz podjar. hahah. Boże. aaaaa.To był on. ;****** haha te sms twoje długie jak nie wiem co.;) I te pytania. ;) Lubię Was. No. ♥  Co by tu jeszcze dodać, no to tak Karolinka musiała jechać niestety na korki, czego akurat jej tym razem zazdroszczę. ;) a ja sb wyszłam z Klaudią na pole, już byłyśmy koło parku, ale poszłam ja odprowadzić do domku z powrotem, niestety, bo zadzwonił do niej tata i musiała wracać, bo kompletnie o tym zapomniała.  Wróciłam i dostałam ciekawy telefon, którego nie zapomnę, haha. To teraz się tłumacz innym dziewczynko. ;) A cb Klaudia jutro widzę z nartami.xd
No właśnie widzimy się jutro dziewczynki u mnie. Trza przygotować, popcorn i colę. No i ciekawy horrorek na wieczór. ;)




Nie chce mi się wspominać, może jutro coś do tego dokleję. Po prostu moja składnia zdań dziś mnie przeraża.
Dobranoc misie.

+ Kurczę lubię Cię no. Ile mam jeszcze czekać. ;(  Czyżby to na tyle? -.-

"i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)