Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 8 października 2012

Taka tam codzienność.

Hej.♥
                 Znowu dawno tu nie byłam, chodź wiele razy próbowałam, jakoś tak ciężko czasami coś napisać. Od chyba 5 godzin próbuję napisać jakiś dział w mojej książce, ale za nic jakoś nawet nie otwarłam pliku, a myśli na ten temat tyle, że szok. No ale taka już jestem, coś zaczynam nie kończę. Wiadomo, że zależy o co chodzi. Ale od wczoraj jakoś tak inaczej. Naszła mnie wielka chęć. Na, że tak powiem, spełnieniu takich małych rzeczy, które sobie obiecałam, ale jakoś nigdy nie wychodziło. I jak na razie powiem, że jestem z siebie dumna, a to chyba podstawa. Zawsze chciałam jakoś tak umieć takie głupie rzeczy, jak salta, gwiazdy itp. Naszła mnie ostatnio ochota, na umienie szpagatu, jakoś tak stęskniłam się za tym. Co jest dziwne, bo nigdy wcześniej tak o tym w ten sposób nie myślałam. Czytałam sporo na temat gwiazdy itp. Niby mogę się pochwalić, że były czasy kiedy wychodziła. No ale to tak tylko jak chodzi o wf by mieć 5. Było by na tym koniec. I jakoś tak wzięłam się za siebie tak od wczoraj. Założyłam luźne ciuchy i włączyłam muzykę. Rozciągałam się ile wlezie, zeszła jakaś godzina i nawet nie robiłam przerw. Dziś to samo. Patrzę i jakoś dziwnie mówiąc, już dziś widziałam efekty. ^^Powiem, że mało mi brakuje do damskiego szpagatu, co do męskiego, to chyba sporo pracy mnie jeszcze czeka. No ale pierwszy raz poczułam, że jak tylko chcę do czegoś dojść, to mi to wreszcie kiedyś wyjdzie, jak tylko będę się starać i nie ma tu żadnej przeciwności losu. No i tyle na ten temat. Powiem, że ogólnie to dziś tak jakoś świetnie się czuję z tego powodu. Nigdy bym nie pomyślała, że nastąpi u mnie taka nagła zmiana w życiu. Nawet dziś przekonałam się co do cebuli, sałatek itp. w końcu to podstawa. Może nie będę ślęczeć nad tym, bo i tak moja wena spadła do minimalizmu. Przynajmniej teraz.











Opowiem jeszcze o moim dniu. :

no to tak dzień, niby męczący, a jednak dość fajny powiem. Nie chcę mi się tego rozpisywać ani nic więc jak to zazwyczaj w skróciku.

  • ej. ale to jest mój Palacz. haha. - nie martw się nie zabiorę ci go.- Haha faktycznie to dziwnie zabrzmiało.^^
  • kino? Znowu? horrorek ♥
  • weźcie się odwalcie od moich łaskotek. Ej :< To moja wina, że one są wszędzie?
  • Ciekawe rozmowy. Ejejej.^^
  • Telefon dopiero w styczniu. :(
  • Ktoś tu zmienił status^^ <jaram się> 
  • Boże jaka ze mnie idiotka. haha Umieram.♥
  • jutro densimy. Chce wreszcie u siebie nasz film. Na pewno go tu wstawię.
 Uwielbiam.♥

Ej. To koniec dobranoc Miśki. Patka.;*

2 komentarze:

  1. Hej, podziwiam cię, też chciałabym umieć robić te wszystkie szpagaty itd ale chyba za leniwa na to jestem :D A tak poza tym to kocham twoje włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem strasznie leniwa, ale wzięłam się wreszcie w garść, no kiedyś trzeba. ;) Jejku dziękuję. ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)