Strona główna

Etykiety

sobota, 13 października 2012

Wieczorek.♥

Hej.
Sama nie mam pojęcia jak się wziąć za pisanie. Znowu nie mam weny. Wgl ostatnio coś mi z niczym nie idzie. Nic mi się nie chcę. Książki nie pisałam już jakieś 2 tygodnie. Coś czuję, że jej nie skończę. :(
No ale trudno. Może kiedyś, wreszcie się wezmę w garść. Ale zdecydowanie spędziłam lepiej dzień. ♥

Około 12 poszłam z dziewczynami do carefoura, by zakupić potrzebne rzeczy na dzisiejszy wieczór. 3 paczki czipsów, coca cola i popcorn. Reszta była już u mnie. Poszłyśmy do maka jeszcze na chwilę na coś ciepłego i wróciłyśmy wszystkie do domu. ;) Wysprzątałam pokoik oraz pulpit monitora, bo już nie mogłam patrzeć. Ubrałam się w luźniejsze ciuchy, zjadłam obiad i jakoś zeszło. Przyszła godzina 18.30. Pierwsza przyszła Klaudia, a zaraz po niej Karolina, obie z pełnym wyposażeniem.
Chwilę wybierałyśmy film, aż wreszcie rozłożyłyśmy poduszki, zasunęłyśmy rolety i zgasiłyśmy światło. No i puściłyśmy horror. Może o tym bardziej w plusikach, bo tego się tak nie da opisać. No ale było świetnie dawno się tak nie ubawiłam przy horrorze. ;) Ta czerwona buźka teraz mi sie będzie śniła po nocach, dobrze, że będzie ze mną króliczek. ;) Jutro dodam może film, albo coś. Teraz nie mam czasu. Szkoda, że poszłyście tak szybko. :(

no to plusiki :

+ aaaa.... jezu boję się. Króliczku obroń mnie. haha.;)
+ aaa!!!! - nie ten film wgl nie był straszny. hah.
+ jestę pianą. ♥
+ yy pogadajmy jak wytrzeźwiejesz .. pa - jał nieł jesteł pijano. haha. ♥
+ fajna paszka.
+ żyrafa nie wytrzymała tej presji.
+ dziwne pozy moich maskotek.xd
+ minęły trzy minuty. - nieeee. Prosze wyłączcie to.!!
+ kto patrzy? - ja. - i ja. No ja tez. ♥
+ kto mnie odprowadzi do domu. - no myślałam, że ty. - ja też. ;)
+ ej ten chłopczyk z tego horroru jest ładny no nie? ;**
+ Horrrrorrr. haha - lubie jak to mówisz. ;p
+ horrorek. ♥ Uwielbiam.
+ ej dzięki za ten dzień. Klaudia & Karolina. :***
+ Jaki on kochany. aaa. - chodź to Cię przytulę. ♥ - ty jaaa, patrz ile ci buziaczków wysłał. aaa. haha. <podjar>
+ Lubię Cię no.
+ no to teraz czekamy tylko na nockę.♥

Dobranoc. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)