Strona główna

Etykiety

piątek, 24 lutego 2012

Siema.♥
Szkoła, powiem, że tak jakoś dziś dość fajnie. 
Ej ubóstwiam historie z p. Engelhardt, jacie jak ona dowala wszystkim, 
no jaa, dzisiejsza gimnastyka, niezapomniana.;*
Potem zajęcia jakoś poszły, wf też fajny, mimo tego kosza, ale nie będę tu o nim wspominać i nudzić, szkoda, że nie było siatkówki, ale lubię dość dostawać 6 za coś w sumie czego nie zrobiłam. I☻it. 
Bo przecież ta gwiazda wcale mi nie wyszła i nw za co ona mi to wstawiła,
 no ale sprzeczać się przecież nie będę.
+ nie ma to jak kończyć matmą, można umrzeć.
Po szkole, tak koło 17.00 z Benią i Moniką do kantora i Mc'aka. 
Potem doszła jeszcze Ewa.
Tu też się rozpisywać nie będę, ale powiem, że z pewnością spotkanie na TAK. ♥
(wrabianie Ewy w spotkania różnego typu, gapiący się facet, nasza panika, ekonomik, biedronka i m.in. więcej przypałów). 
I tak teraz sb w domku po kolacji, owinięta kocem w piżamce i siedzę, zaraz do kąpieli i idę odespać dzisiejszą noc.  
Dobranoc;***

+ Benia my to się chyba nigdy nie dogadamy. 
+ Czemu cały czas chodzi mi ta muzyka po głowie, Benia ty wiesz;*
+ Rozwaliłam małpę.
+ Lubię z Wami spędzać dzionek,
+ Stanowczo dzień na TAK.!

 "Nie ma dobrych przyjaciół. Nie ma złych przyjaciół. Są jedynie ludzie, których pragniesz i z którymi chciałbyś być – ludzie, którzy mają swoje miejsca w twoim sercu."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)